WHEAT

Da det danske børnetøjsmærke Wheat fejrede 20 års jubilæum i 2022 leverede Fantombryg specialdesignede hvedeøl til festlighederne.

Da Charlotte Galsgaard og hendes mand Peter startede Wheat i 2002 var det med en ambition om at skabe et brand med et stærkt design-DNA. Og her 20 år senere er der ingen tvivl om at i de i den grad er lykkes.

I dag er brandet repræsenteret i mere end 45 lande verden over.Den danske hvede er et stærkt symbol på de naturlige materialer og det økologiske fokus hos Wheat.

Derfor er det naturligvis Fantombrygs økologiske hvedeøl der er med til at fortælle historien om brandets 20 års jubilæum.

WHEAT

VIL DU HØRE MERE?

ANDRE KUNDECASES

  •  

    DSE MESSE

    Hvordan fanger man studerendes opmærksomhed bedst? Lækre gratis specialøl der henviser til et kommende event.

    LÆS MERE HER
  •  

    SPIRII

    Spirii er leveringsdygtige af ladeløsninger. Fantombryg har i flere omgange leveret specialdesignet øl til virksomheden.

    LÆS MERE HER
  • ANNARR

    Et af de nyeste skud på stammen af brands fra Bestseller-koncernen. Fantombryg leverede unikke specialøl til launchen af brandet.

    LÆS MERE HER
  • SE FLERE KUNDECASES