TV Midtvest

TV Midtvest skulle markere deres nye visuelle identitet med noget helt særligt. Det blev fire forskellige økologiske sodavand fra Fantombryg.

TV MIDTVEST

“Vi bestilte 500 sodavand fra Fantombryg med fem forskellige labels og en specialdesignet banderole – og oplevede en både enkel og fleksibel proces. Vi kunne frit kombinere smagsvarianter og designs, og undervejs oplevede vi en løsningsorienteret dialog og fik konstruktiv sparring, der løftede det visuelle udtryk. Det færdige produkt var gennemført og satte prikken over i’et på en dag, hvor vi markerede virksomhedens nye visuelle identitet. Vi kan varmt anbefale dem – både for kvaliteten, fleksibiliteten og det professionelle samarbejde.”

VIL DU HØRE MERE?

ANDRE KUNDECASES

  •  

    DSE MESSE

    Hvordan fanger men unge menneskers opmærksomhed? Svaret er simpelt. Gratis specialøl med QR-koder til event.s

    LÆS MERE HER
  •  

    SPIRII

    Spirii er en af Danmarks største udbyder af ladeløsninger til elbiler. Virksomheden har i flere omgange fået lavet specialøl.

    LÆS MERE HER
  • ANNARR

    Annarr er et af de nyeste skud på stammen hos Bestseller-koncernen. Det skandinaviske brand fik ANNARR-specialøl til deres launch.

    LÆS MERE HER
  • SE FLERE KUNDECASES