Nordea

Hvordan får man folks opmærksomhed i en sammenhæng, hvor der er masser andre virksomheder, som også vil have fat i kunderne? Hos Nordea tog man et anderledes skridt, og bød på en kold specialøl designet i Nordeas farver.

NORDEA

VIL DU HØRE MERE?

ANDRE KUNDECASES

  •  

    DSE MESSE

    Hvordan fanger men unge menneskers opmærksomhed? Svaret er simpelt. Gratis specialøl med QR-koder til event.s

    LÆS MERE HER
  •  

    SPIRII

    Spirii er en af Danmarks største udbyder af ladeløsninger til elbiler. Virksomheden har i flere omgange fået lavet specialøl.

    LÆS MERE HER
  • ANNARR

    Annarr er et af de nyeste skud på stammen hos Bestseller-koncernen. Det skandinaviske brand fik ANNARR-specialøl til deres launch.

    LÆS MERE HER
  • SE FLERE KUNDECASES